1. Czy wysyłacie produkty za granicę?
Jakie są koszty takiej przesyłki ? |
Nie. Nie wysyłamy.
Koszty wysyłki za granicę są relatywnie duże. |
|
|
|
2. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów ? |
Tak. Zamówione produkty można odebrać osobiście w sklepie przy ul. Królewskiej 18 w Krakowie. Należy wówczas wybierając rodzaj przesyłki zaznaczyć "Odbiór osobisty w sklepie". W tym przypadku domyślnym rodzajem płatności jest zapłata "Gotówką w kasie sklepu" (tj. przy odbiorze). |
|
|
|
3. Co to jest Click & Collect ? |
Click & Collect czyli zamów online i odbierz w sklepie to popularny sposób robienia zakupów z wykorzystaniem internetu.
Rezerwacja produktów dokonywana jest przez internet, a odbiór następuje bezpośrednio ze sklepu przy ul.Królewskiej 18 w Krakowie, przy czym nie są doliczane żadne dodatkowe opłaty. Wymagane jest jednak wcześniejsze telefoniczne uzgodnienie dogodnego terminu odbioru.
Zapłata następuje gotówką lub kartą w kasie sklepu przy odbiorze.
(Usługa skierowana jest głównie do osób przebywających w Krakowie lub okolicy.) |
|
|
|
4. Kiedy zamówienie zostanie wysłane? |
Zamówienie realizowane jest po otrzymaniu wpłaty na konto (dla płatności "przelewem") lub po złożeniu zamówienia przy wyborze płatności "za pobraniem".
Paczka przekazywana jest kurierowi lub dostarczana do Urzędu Pocztowego po skompletowaniu całego zamówienia. Następuje to na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie złożone jest do godziny 13:00 poprzedniego dnia roboczego. |
|
|
|
5. Kiedy otrzymam przesyłkę? |
Przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 2-7 dni roboczych liczonych od daty wysłania w zależności od wybranego i zapłaconego rodzaju wysyłki (ekonomiczna,priorytetowa,kurierska). |
|
|
|
6. Skąd będę wiedzieć, że zamówienie zostało przyjęte i wysłane? |
Przyjęcie zamówienia potwierdzane jest automatycznie w chwili jego złożenia. Zamówienie wysyłane jest do sklepu po zatwierdzeniu/akceptacji przez Kupującego (w tym celu należy kliknąć na duży zielony przycisk [Tak,zamawiam] ) . Wtedy wysyłana jest odpowienia informacja na podany przy rejestracji adres e-mail. Jeżeli wiadomość nie pojawia się, jedną z przyczyn może być podanie złego adresu poczty e-mail.
Po wysłaniu paczki z zamówionymi produktami , sklep wysyła na podany adres e-mail kolejną wiadomość określającą datę i rodzaj dokonanej wysyłki. |
|
|
|
7. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, że złożyłam zamówienie. Dlaczego? |
Prawdopodobne przyczyny:
1. Zamówienie nie zostało zakończone.
Należy zalogować się i zakończyć zamówienie.
Aby zamówienie zostało wysłane do sklepu musi być zakończone przez zaakceptowanie jego treści kliknięciem na duży zielony przycisk [Tak, zamawiam] znajdujący się na końcu formularza zamówienia.
Akceptacja zamówienia daje możliwość ostatecznego, dokładnego sprawdzenia i ewentualnego poprawienia wprowadzonych danych adresowych, zadeklarowanej formy płatności i sposobu wysyłki przez wysłaniem zamówienia do sklepu.
albo
2. Został podany zły adres e-mail przy pierwszym logowaniu (rejestracji) w sklepie.
W tym przypadku należy zalogować się ponownie i sprawdzić poprawność wpisanych danych. Jeżeli nie są prawidłowe należy je poprawić i przesłać odpowiednią informację wyjaśniającą do sklepu.
Wpisywanie błędnego adresu zdarza się stosunkowo często. Zwykle są to tzw.literówki, pominięcie lub przestawienie znaków. Czasami podawany jest nieistniejący adres e-mail.
Przykładem częstej pomyłki jest wpisanie "0" (zera) zamiast "o" w adresach zawierających nazwę portalu o2.pl (tlen.pl).
Prosimy wziąć pod uwagę, że brak możliwości kontaktu z Kupującym może być przyczyną odrzucenia zamówienia. |
|
|
|
8. Czy wysyłacie za granicę ? |
Nie.
Nie wysyłamy paczek za granice Polski. |
|
|
|
9. Czy zamówiony produkt można kupić w zielarni ? Jaki jest jej adres? |
Tak można. Zielarnia Herb-Apis, Kraków, ul.Królewska 18 (150m od Pl.Inwalidów, idąc w stronę Bronowic po lewej stronie).
tel. 12 423 32 31, czynne od poniedziałku do piątku w godz. od 10 do 18, a w sobotę od 10 do 14
Zapraszamy ! |
|
|
|
10. Bardzo proszę o instrukcję jak mogę złożyć u Państwa zamówienie internetem. |
Proszę założyć konto na stronie internetowej sklepu, a następnie przy wybranym produkcie nacisnąć przycisk "Do koszyka". Po wybraniu wszystkich zamówionych produktów proszę nacisnąć przycisk "Zamów" i wybrać rodzaj wysyłki oraz płatności. W razie problemów z zamówieniem proszę zadzwonić na numer infolinii 123-801-000 . |
|
|
|
11. Nie widzę ceny przy opisie produktu. Czy mogę go zamówić? |
Brak ceny przy opisie świadczy o tym, że produkt nie jest dostępny w bieżącej ofercie sklepu internetowego i nie można go kupić.
|
|
|
|